Any 2023

3 de juliol

Avui 3 de juliol hem vingut a Beseit, perquè aquesta setmana faré una ruta en bici amb el meu germà gran i el meu pare.

Aquesta és la ruta que farem aquesta setmana. Es diu Via Verda de Val de Zafán. Començarem la ruta a La Puebla de Hijar. La primera nit dormirem a un camping que està a Alcañiz, la segona nit dormirem a un alberg de Cretes i acabarem a Tortosa.

Ruta

Aquestes son les pujades i baixades que ens esperen. Els rombes verds indiquen on dormirem aquests dies.

Altura de la ruta

4 de juliol

Hem sortit a les 11h des de La Puebla de Hijar. És el començament de la Via Verde Val Zafán. Feia un dia esplèndid.

Abans pinxazo

Però hem tingut un problema. Mentres anavem en bici al meu pare se li ha petat la roda i hem hagut de parar per arreglar-ho... 😥 Amb esforç i paciència hem pogut canviar la càmera...

Roda petada

Hem continuat la ruta i poc després hem menjat uns bocates boníssims que la meva àvia va preparar.

Jo menjant bocata

Per si lo del pinxasso fos poca cosa, ens hem quedat sense aigua i hem arribat al camping treient el fetge per la boca.😱😱

Encara no entenc com se'ns poden haver acabat les aigues, portavem 8 litres!

Aquest és el camping on dormirem.

Primer camping

Nomes arribar ens hem anat directes a la piscina, no ens podiem aguantar. Ens ha tocat el bungalow 93 i tenim tanta sort que tenim la piscina al costat.😎😎

Meme

5 de juliol

Ahir vam veure que amb aquesta calor era impossible fer tot el recorregut que teniem pensat. Vam decidir trucar a la gent de Matarraña Aventura i que ens apropés a Valjunquera. D'aquesta manera voliem fer 20 km. I ja n'hi ha prou!

fora furgo

Hem fet el recorregut des de Valjunquera, pero a Torre del compte ens hem perdut 2 vegades. A sobre hem baixat un monton i despres hem tingut que pujar tota la baixadaaa!

ruta equivocada

Mireu quines voltes hem fet. El google maps tela, eh?.

Mentres anavem en bici el meu germà se li ha tret la cadena i he hagut d'arreglar-la. 😎

ARREGLANT BICI

Aixi han quedat les meves mans després d'arreglar la cadena.

MANS BRUTES

Al final, amb tot plegat, hem fet més de 25km. Mireu el perfil que ens ha quedat. Es veu que hem pujat i baixat 2 vegades a Torre del compte. bufff..

Al final hem arribat a l'alberg de Cretes amb unes vistes espectaculars.

I mireu quines vistes dels ports de Beseit!

Mireu quina piscina tenia el alberg (SPOILER: mini picina).

Aquesta ha sigut la meva cara quan he vist la piscina del alberg.

Demà més i millor!

6 de Juliol

Avui hem fet més quilometres que els altres dos dies junts. Tot i que hem fet quasi 60 km, no ha sigut molt dur perque hi havia molta baixada i no feia tanta calor com ahir.

Aqui estem abans de començar.

inici

Hem passat per varies zones de bany, però avui no ens hem banyat.

Aquesta és la ruta que hem fet.

I aquest el perfil de la ruta. Com veieu és tot baixada. 🚵🚵🚵

Avui ha estat molt bé. Era tot molt bonic, també m'ha agradat molt tots els tunels que hem fet. Aqui estic amb el meu germà a punt d'entrar a un tunel.

I poc després quasi em dona un patatús, perquè en mig del tunel s'han apagat les llums de repent, i us asseguro que no es veia res. 💀💀

Les bicis les hem llogat a una petita tenda que es diu matarraña aventura, us deixem el seu numero i la seva web.

Demà ja anem a Barcelona, però aviat tornarem al Matarranya a passar-ho bé i anar al riu....💧💧💧💧